Poziome menu-nasze blogi

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

Chat

Obowiązkowy regulamin:

Nie przeklinać, nie spamować, nie obrażać innych, nie podawać ani nie wyłudzać danych osobistych, max 3 buźki w nicku, nie wyłudzać kont, haseł, prezentów, jeśłi ktoś nie przestrzega-BAN

Zielony – gość, niebieski – member, biały – moderator, pomarańczowy – właściciel, brązowy – zsanowany, czerwony – niedostępny

Uwaga! – jeśli widzisz że ktoś źle się zachowuje, kopiuje treść postów tego bloga, lub łamie regulamin, nie czekaj, – zgłoś to do jednego z właścicieli (Esme gg: 35233803)
poniższy czat z wieloma minkami: http://xat.com/chat/room/82319772


Get your own Chat Box! Go Large!

piątek, 13 kwietnia 2012

Powrót!!!

Witam!
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze zagląda na tego bloga. Ogłaszam powrót, kto wie czy na stałe, ponieważ mam swoje życie prywatne i nie zawsze mogę tu zawitać, od czasu do czasu wypada. Zaniedbałam moją obecność tutaj, więc mam nadzieje, że nie będziecie źli.
Pozdrawiam, freciaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz